Stąd,
naszym głównym celem jest pełne zadowolenie Klienta
Nasz System jakości zorientowany jest na ciągłe doskonalenie jakości naszych wyrobów i usług oraz dostosowanie ich do technicznych i ekonomicznych wymagań naszych Klientów.
Realizowane to będzie przez:
-
ciągłe doskonalenie procesów;
-
rozwój technologii produkcji;
-
unowocześnianie parku maszynowego;
-
ciągłe doskonalenie kompetencji pracowników firmy.
Ważnym elementem naszej działalności jest minimalizacja wad i reklamacji. Dążymy do uzyskania jak najniższego ich poziomu. Ustalone terminy realizacji naszych usług muszą być zawsze dotrzymane. Jakość naszych wyrobów zależy również od jakości dostaw. Wymagamy więc od dostawców dostaw wyrobów spełniających w pełni nasze wymagania i współpracujemy z nimi przy realizacji głównych celów jakości. Nasza polityka jakości jest realizowana przy założeniu, że za jakość odpowiada nie tylko Właściciel firmy, ale także każdy jej pracownik. Każdy, kto zauważy ryzyko pogorszenia jakości zobowiązany jest podjąć działania chroniące jakość.